شرکت فولاد اکسین موفق به دریافت نشان ملی جشنواره حاتم شد

تاریخ انتشار: شنبه 19 تیر 1400 | 10:19 ق.ظ
شرکت فولاد اکسین موفق به دریافت نشان ملی جشنواره حاتم شد  در اختتامیه سومین جشنواره ملى حاتم که با حضور مسئولان قوای سه گانه کشور و مدیران برگزیده صنعت و اقتصاد از سراسر کشور و با عنوان حمایت از تولید ملى در مرکز همایش‌هاى بین المللى صدا و سیما برگزار شد، شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز موفق به دریافت نشان ملی این جشنواره شد. این جشنواره […]

 در اختتامیه سومین جشنواره ملى حاتم که با حضور مسئولان قوای سه گانه کشور و مدیران برگزیده صنعت و اقتصاد از سراسر کشور و با عنوان حمایت از تولید ملى در مرکز همایش‌هاى بین المللى صدا و سیما برگزار شد، شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز موفق به دریافت نشان ملی این جشنواره شد.

این جشنواره ملى در راستاى تمرکز بر محور ارزیابى نقش، جایگاه و توانمندى هاى بالقوه و بالفعل سازمان هاى ملى و بنگاه هاى اقتصادى در افزایش تولید ناخالص داخلى بوده که با حضور شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی کشور برگزار شد.

همچنین در مراسم اختتامیه این جشنواره از مدیران ارزش آفرین کشور در بخش هاى خصوصى و دولتى با اعطای «نشان ملی حاتم»، تجلیل شد که فولاد اکسین نیز با ارایه دستاوردهای خود در زمینه بومی سازی ورق های با ارزش افزوده بالا و خودکفایی کشور در این زمینه، نشان ملی جشنواره را دریافت کرد.

مدیر تحقیق و توسعه و مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان در این مراسم حضور یافتند و بهرنگ اهدایی مدیر تولید به نمایندگی از سوی شرکت، نشان ملی جشنواره را دریافت کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار