شناسایی اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونای دلتا در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 19 تیر 1400 | 10:06 ق.ظ
شناسایی اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونای دلتا در خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان شناسایی یک نفر مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته موسوم به دلتا را در این شهرستان تایید کرد.  دکتر رمضان احدی روز جمعه گفت: شخص مبتلا بومی بهبهان است که سفری به سیستان و بلوچستان داشته و اکنون در بیمارستان شهیدزاده بستری و تحت نظر قرار دارد. وی افزود:طبق هماهنگی […]

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان شناسایی یک نفر مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته موسوم به دلتا را در این شهرستان تایید کرد.

 دکتر رمضان احدی روز جمعه گفت: شخص مبتلا بومی بهبهان است که سفری به سیستان و بلوچستان داشته و اکنون در بیمارستان شهیدزاده بستری و تحت نظر قرار دارد.
وی افزود:طبق هماهنگی انجام شده با معاونت بهداشتی کلیه اقدامات قرنطینه و تحت نظر گرفتن افراد خانواده و اطرافیان همچنین مراکزی را که به شخص بیمار خدمات ارائه کرده اند انجام شده است.
مطابق جدیدترین اعلام رنگ بندی کشور سه شهرستان امیدیه ، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.
شهرستان های اهواز ، شوش، ایذه، بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز ، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان ، کارون و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار