شفافیت و فعالیت های قابل رصد یک اصل مهم در مناطق آزاد

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 تیر 1400 | 12:13 ب.ظ
شفافیت و فعالیت های قابل رصد یک اصل مهم در مناطق آزاد حمیدرضا مومنی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شفاف سازی را موضوع مهم در دستور کار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد و افزود: مقرر شد هر اقدامی که در مناطق آزاد صورت می‌گیرد و هر درخواستی که عملیاتی می‌شود از ابتدا تا انتها، قابل رصد باشد. مومنی با بیان اینکه […]

حمیدرضا مومنی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شفاف سازی را موضوع مهم در دستور کار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد و افزود: مقرر شد هر اقدامی که در مناطق آزاد صورت می‌گیرد و هر درخواستی که عملیاتی می‌شود از ابتدا تا انتها، قابل رصد باشد.

مومنی با بیان اینکه فرایند کار‌ها به صورت شبکه‌ای خواهد شد گفت: همه فعالان، مخاطبان و متقاضیان می‌توانند مراحل کار را ببینند و از روند پیشرفت کار مطلع شوند.

وی با تاکید بر اینکه کار‌ها باید با شفافیت کامل انجام شود تصریح کرد: اگر متقاضیان اشکالی در کار می‌بینند، باید موارد را به اداره یا منطقه مربوطه اطلاع دهند تا کارشان با شفافیت کامل انجام شود.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: اعتقاد داریم که مناطق آزاد باید در اتاق شیشه‌ای کار کنند و هر اقدامی که در این مناطق انجام می‌شود باید قابل رصد باشد.

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار