عملیات تعریض مسیر هفتکل به باغملک شروع شده/ ارتقاء ایمنی این مسیر با حضور وزیر راه تعیین تکلیف می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 تیر 1400 | 09:30 ق.ظ
عملیات تعریض مسیر هفتکل به باغملک شروع شده/ ارتقاء ایمنی این مسیر با حضور وزیر راه تعیین تکلیف می‌شود رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بر ضرورت ارتقاء ایمنی مسیر هفتکل به باغملک تاکیدکرد و گفت: طرح های راهسازی این مسیر با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه تعیین تکلیف خواهد شد.  داریوش امانی شنبه در نشست کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی در محل استانداری […]

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بر ضرورت ارتقاء ایمنی مسیر هفتکل به باغملک تاکیدکرد و گفت: طرح های راهسازی این مسیر با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه تعیین تکلیف خواهد شد.

 داریوش امانی شنبه در نشست کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی در محل استانداری خوزستان اظهارداشت: به‌منظور کاهش تصادف های منجر به فوت در محور هفتکل به باغملک، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان اقدام به تعریض ۶ کیلومتر کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متولی اصلاح و نگهداری از جاده‌ها است اما با این وجود عملیات تعریض در این مسیر شروع شده و علاوه بر این نیز، تعریض هفت کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن عذرخواهی از مردم استان بابت حوادث رانندگی پیش آمده در مسیر هفتکل به باغملک بیان‌داشت: هیچ مدیری تمایل ندارد که به واسطه کارهای نیمه تمام ناشی از شرایط و محدودیت های مالی شرمنده مردم باشد.

امانی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط خاصی در زمینه منابع مالی قرار دارد گفت: قیر به عنوان یکی از ملزومات اساسی در تکمیل پروژه‌ها و تعهدات حوزه راه محسوب می‌شود؛ این فرآورده سال گذشته به قیمت ۱۷ میلیون ریال بابت هر تن خریداری می‌شد اما به‌دلیل نوسانات پیش آمده، هر تن قیر به ۷۵ میلیون ریال افزایش یافته است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: مشکلات و محدودیت های این چنینی باعث بروش مشکلاتی در روند اجرای پروژه های راه شد.

وی با بیان اینکه صبح امروز وزیر راه و شهرسازی در جریان وضعیت ایمنی مسیر هفتکل به باغملک قرار گرفت افزود: به‌زودی در محل این وزارتخانه نشستی کارشناسی با حضور وزیر به منظور تعیین تکلیف مسیر هفتکل به باغملک تشکیل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان‌کرد: به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دستور داده شد که به صورت فوری به منظور بهبود شرایط ایمنی این مسیر، اقدام به تهیه گزارش ممیزی کند تا اعتبارات لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پیش‌بینی شود.

طی یک هفته گذشته تعداد فوتی های حوادث رانندگی در مسیر هفتکل به باغملک ۶ نفر گزارش شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار