انهدام باند سارقان خودرو در حمیدیه

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 تیر 1400 | 23:34 ب.ظ
انهدام باند سارقان خودرو در حمیدیه به گزارش کشاورزی پرس سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در تداوم برخورد قاطعانه با سارقان، ماموران انتظامی شهرستان حمیدیه با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری باند ۳ نفره سارقان خودرو شدند. وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان ۱۱ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه […]

به گزارش کشاورزی پرس سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در تداوم برخورد قاطعانه با سارقان، ماموران انتظامی شهرستان حمیدیه با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری باند ۳ نفره سارقان خودرو شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان ۱۱ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه موتورسیکلت، تعداد ۱۹ دریچه‌ آب کانال کشاورزی، یک عدد ترانس برق، ادوات کشاورزی، تابلوهای علائم راهداری و تعداد زیادی وسایل و قطعات خودروی مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شده، عنوان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع :خورنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار