معارفه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 تیر 1400 | 10:09 ق.ظ
معارفه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز برگزار شد مراسم معارفه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز برگزار شد. نوشادی در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جزایری، مسعود امینی را به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی معارفه کرد. شهردار اهواز ضمن آرزوی موفقیت برای امینی در مسئولیت جدید به کم توجهی به آموزش شهروندان […]

مراسم معارفه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز برگزار شد.
نوشادی در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جزایری، مسعود امینی را به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی معارفه کرد.
شهردار اهواز ضمن آرزوی موفقیت برای امینی در مسئولیت جدید به کم توجهی به آموزش شهروندان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: این مسئله از نقاط ضعف عملکرد در این حوزه است و در سطح شهر اهواز سایه نبود آموزش شهروندی بر سر ما سنگینی می کند از این رو باید با یک برنامه جامع و یکپارچه، راهبردی را در حوزه آموزش شهروندی تدوین کنیم.
ابراهیم نوشادی ادامه داد: زحمات دوستان در سنوات گذشته در این حوزه قابل تقدیر است اما کافی نیست.
نوشادی در ادامه خطاب به معاون جدید افزود: باید تلاش کرد تا برخی از عقب ماندگی ها را جبران کرد به طور مثال در مسئله زباله که سالانه تقریباً ۲۸۰ میلیارد تومان هزینه در شهر اهواز دارد اگر با آموزش صحیح به شهروندان یادآور شویم که همه راس ساعت ۱۱ زباله ها را بیرون بگذارند قطعاً این رقم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
نوشادی ضمن اشاره به موضوعات مختلف دیگر از جمله آموزش ترافیک و فضای سبز عنوان کرد: نبود آموزش شهروندی یکی از ضعف های موجود در بخش اطلاع رسانی است که به شدت به چشم می خورد.

شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همت و پشتکار معاونت جدید بتوانیم در راستای توسعه برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزش همگانی و افزایش نشاط شهروندی گام برداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار