همت بسیج برای آبرسانی به ۲۳ روستا در رامشیر

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 تیر 1400 | 11:16 ق.ظ
همت بسیج برای آبرسانی به ۲۳ روستا در رامشیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر گفت: بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، با مشارکت اداره آبفا شهرستان رامشیر، جهت رفع مشکل تنش آبی به وجود آمده در ۲۳ روستای این شهرستان، ۳ دستگاه کامیون حامل تانکرآب را به این روستا‌ها اعزام کرد. سرهنگ منصوری با بیان اینکه راه حل آبرسانی سیار، سریعترین راهکار برای حل […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر گفت: بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، با مشارکت اداره آبفا شهرستان رامشیر، جهت رفع مشکل تنش آبی به وجود آمده در ۲۳ روستای این شهرستان، ۳ دستگاه کامیون حامل تانکرآب را به این روستا‌ها اعزام کرد.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه راه حل آبرسانی سیار، سریعترین راهکار برای حل مشکل روستائیان است اضافه کرد: این اقدام تا زمان رفع کامل مشکل و تامین آب پایدار روستا‌های رامشیر، ادامه خواهد داشت.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص)، حوزه شهید صدوقی و حوزه شهید مدرس نیز با اعزام نیرو‌های خود به این مناطق، علاوه بر کمک به تسریع در روند آبرسانی، در حال ارائه دیگر خدمات جهادی خود به اهالی ۲۳ روستای کم برخوردار شهرستان رامشیر هستند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار