زیرساخت‌های دفاع مقدس خوزستان در شأن این استان نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 09:56 ق.ظ
زیرساخت‌های دفاع مقدس خوزستان در شأن این استان نیست  به گزارش کشاورزی پرس فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه وضعیت یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس خوزستان در شأن این استان نیست، گفت: وضعیت این زیرساخت‌ها با تلاشی که خوزستان در جبهه داشت و مجاهدت مرزداران ما در روزهای اول جنگ و موشک‌باران و بمباران شهرهای استان در طول دفاع مقدس، شأنیت ندارد. […]

 به گزارش کشاورزی پرس فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه وضعیت یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس خوزستان در شأن این استان نیست، گفت: وضعیت این زیرساخت‌ها با تلاشی که خوزستان در جبهه داشت و مجاهدت مرزداران ما در روزهای اول جنگ و موشک‌باران و بمباران شهرهای استان در طول دفاع مقدس، شأنیت ندارد.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که امروز دوشنبه، ۲۱ تیر در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد،‌ با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیستند، اظهار کرد: مهم این است که انسان فرصتی پیدا کرده و در راستای تقویت قوای نظام جمهوری اسلامی تلاش کند. اگر فرد،‌ در این دوره، کم‌خدمتی کند، همیشه باید خود را سرزنش کند و اگر تلاش خود را به کار گرفت و خدمتی انجام داد، چنانچه با نیت الهی باشد، انسان احساس رضایت می‌کند.

وی بیان کرد: مجموعه حفظ آثار، مجموعه‌ای برای خدمت به شهدا و توسعه فرهنگ شهید و شهادت است. فضایی برای خدمت به شهدا در این مجموعه فراهم شده است و شهدا پشتوانه کار هستند. بزرگترین سرمایه ما در نظام جمهوری اسلامی شهدایی هستند که در راه دین به شهادت رسیدند.

سردار شاهوارپور ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های اساسی مجموعه بنیاد حفظ آثار، ترویج فرهنگ شهید و شهادت است. اگر این فرهنگ پررنگ بود حتماً بدانید امنیت ما برقرار و دشمنان ما ناکام خواهند بود و اگر کم‌رنگ شود به همین میزان مجاهدت‌ها ضعیف می‌شود. بخشی از مشکلاتی که امروز می‌بینید به این مسئله بر می‌گردد که فرهنگ شهادت ضعیف است و افراد در وظایفی که به آنها محول می‌شود، از فرهنگ مجاهدت بهره‌ ضعیفی دارند و لذا کارها بی‌برکت می‌شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سردار یوسفی، خدمات خوبی در مدت تصدی مدیریت بنیاد ارائه داد، گفت: آنچه مهم است، این است که اثر این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: وضعیت یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس، در شأن خوزستان نیست. وضعیت این زیرساخت‌ها با تلاشی که خوزستان در جبهه داشت و مجاهدت مرزداران ما در روزهای اول جنگ و موشک‌باران و بمباران شهرهای ما در طول دفاع مقدس، شأنیت ندارد. با منابع خوب و تمرکز بیشتر در خوزستان می‌توان مجموعه تمام عیاری برای بازدیدهای ملی و بین‌المللی در استان فراهم کرد و ما در بسیج و سپاه تمام قد برای این امر مهم آماده کمک هستیم.

 در این مراسم سرهنگ عبدالرضا حاجتی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان معارفه شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار