کارکنان واجد شرایط وام ضروری دریافت کردند

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 09:51 ق.ظ
کارکنان واجد شرایط وام ضروری دریافت کردند معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان از دریافت وام ضروری کارکنان واجد شرایط خبر داد. به گزارش کشاورزی پرس سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی از پرداخت بیش از ۶۵ میلیارد ریال وام ضروری  به کارکنان طی دو ماه اخیر خبر داد.   قاسم زاده با بیان اینکه یکی […]
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان از دریافت وام ضروری کارکنان واجد شرایط خبر داد.
به گزارش کشاورزی پرس سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی از پرداخت بیش از ۶۵ میلیارد ریال وام ضروری  به کارکنان طی دو ماه اخیر خبر داد.
 
قاسم زاده با بیان اینکه یکی از اهداف و استراتژی های شرکت فولاد خوزستان در سال جاری ارتقا سطح رفاهی کارکنان و ایجاد شرایط مناسب جهت برخورداری از تسهیلات  است، اظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ پرونده وام ضروری تشکیل و پایش شده و در مراحل پرداخت است. با موافقت مدیرعامل شرکت علاوه بر افزایش چهار برابری، وام بدون بهره و کارمزد پرداخت می‌شود.
 
وی افزود: بر اساس مذاکره با بانک سپه (انصار سابق) مبنی بر‌ اجرای کامل تعهد و برقراری مجدد پرداخت وام بدون بهره توافق شد‌ و تا پایان مردادماه به ۳۳۰۰ تَن از کارکنان تسهیلات بدون بهره پرداخت می‌شود. همچنین با توافق صورت گرفته با بانک ملت شرایط پرداخت وام تسهیل و روند آن تسریع شد. تا به امروز به ۱۵۰۰ تَن از کارکنان تسهیلات یک میلیارد ریالی پرداخت شده است.
 
قاسم زاده در پایان  اظهار داشت: با موافقت هیات مدیره‌ی  شرکت جهت ارائه برخی تسهیلات رفاهی دیگر،  به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار