گزارش تصویری ازپیشرفت تقاطع غیر همسطح شهید چمران (میدان دانشگاه )

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 09:23 ق.ظ
گزارش تصویری ازپیشرفت تقاطع غیر همسطح شهید چمران (میدان دانشگاه ) تقاطع غیر همسطح شهید چمران دارای دو پل رفت و برگشتی اصلی در مسیر پیچ استادیوم به گلستان و برعکس آن و دو مسیر چپگرد از پل پنجم به گلستان و از پیچ استادیوم به پل پنجم می باشد. – نوع سازه بتنی پیش ساخته است که اصطلاحا سگمنتال نامیده می شود – عرض مسیرهای […]

تقاطع غیر همسطح شهید چمران دارای دو پل رفت و برگشتی اصلی در مسیر پیچ استادیوم به گلستان و برعکس آن و دو مسیر چپگرد از پل پنجم به گلستان و از پیچ استادیوم به پل پنجم می باشد.

– نوع سازه بتنی پیش ساخته است که اصطلاحا سگمنتال نامیده می شود
– عرض مسیرهای چپگرد ۹/۵ متر
– عرض مسیر اصلی ۱۷ متر
– مساحت عرشه ۱۳۷۰۰ متر مربع
– مجموع کل سگمنتهای استفاده شده در این تقاطع غیر همسطح ۵۰۰ قطعه می باشد
به گزارش کشاورزی پرس در ساخت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران از روش پیش تنیده پس کشیده استفاده شده و ساخت قطعات بتنی عرشه درکارگاه موسسه شهید رجایی که زیر مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است در شهر اهواز تولید و بعد از آن به محل نصب در میدان دانشگاه منتقل می‌شود.

این عملیات در دو محور اصلی گلستان به امانیه و برعکس آن در حال اجراء می باشد و تا کنون ۱۲۶ قطعه سگمنت پیش ساخته ،۱۷۶عدد شمع، ۲۴ عدد فنداسیون، ۳۶ عدد ستون، ۲۰ عدد سر ستون، ۴۷ عدد پارت ستون،۴۰۰ عدد قرنیز نما و ۱۹۱ قطعه سگمنت تولید، اجراء و دراین تقاطع غیر همسطح نصب گردیده است.

منبع: اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار