اعتبار ۸۷۸ میلیارد تومانی برای رفع معضل آب و فاضلاب خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 11:58 ق.ظ
اعتبار ۸۷۸ میلیارد تومانی برای رفع معضل آب و فاضلاب خوزستان مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان از نظر جمع عددی در اعتبارات استانی در رتبه نخست کشور قرار دارد، گفت: امسال یک هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان مجموع ردیف‌های اعتباری خاص برای خوزستان در ۵ بخش در نظر گرفته شده است. او افزود: یکی از این ردیف‌های بودجه مربوط […]

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان از نظر جمع عددی در اعتبارات استانی در رتبه نخست کشور قرار دارد، گفت: امسال یک هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان مجموع ردیف‌های اعتباری خاص برای خوزستان در ۵ بخش در نظر گرفته شده است.

او افزود: یکی از این ردیف‌های بودجه مربوط به توسعه و عمران شهرهای خرمشهر و آبادان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان است. ردیف‌ بودجه‌ای دیگر شامل بحث خارج ‌سازی مغروقه‌های اروند با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، زیرساخت ‌های اربعین با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی رهبر معظم انقلاب با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و طرح آب و فاضلاب شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اعتبار ۸۷۸ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: رشد درآمدهای پیش بینی شده برای خوزستان حدود ۱۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است و از این رو فشار کمتری به شرکت‌ های خوزستانی نسبت به کشور وارد می‌شود.

وی گفت: کل درآمدهای پیش‌بینی شده استانی کشور، نسبت به پارسال ۵۲.۱ درصد رشد داشته است اما این عدد برای خوزستان ۴۲.۵ درصد رشد داشته و به ۱۳ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار