قائم مقام شهردار اهواز: برنامه های ویژه ای به مناسبت عید غدیر در سطح اهواز اجرا می شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 10:21 ق.ظ
قائم مقام شهردار اهواز: برنامه های ویژه ای به مناسبت عید غدیر در سطح اهواز اجرا می شود جلسه شورای سیاستگذاری عید غدیر با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار، حجت الاسلام موسی پور عضو شورای اسلامی شهر، میرعلایی فرمانده ناحیه امام علی(ع) و مسئول حوزه دفتر نماینده ولی فقیه، ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد در خصوص گرامیداشت ایام دهه ولایت برگزار شد. در این جلسه سعیدی نیا با اشاره به فرا […]

جلسه شورای سیاستگذاری عید غدیر با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار، حجت الاسلام موسی پور عضو شورای اسلامی شهر، میرعلایی فرمانده ناحیه امام علی(ع) و مسئول حوزه دفتر نماینده ولی فقیه، ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد در خصوص گرامیداشت ایام دهه ولایت برگزار شد.

در این جلسه سعیدی نیا با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و گرامیداشت هرچه بهتر این عید بزرگ گفت: شهرداری اهواز در راستای وظایف فرهنگی خود و به عنوان متولی شهر، یکسری برنامه های ویژه ای را به مناسبت این عید بزرگ در سطح شهر اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در کنار برنامه های عمومی مانند آذین بندی و چراغانی معابر، برنامه هایی را متناسب با شان این روز بزرگ برگزار می کنیم و در کنار آن کار جدیدی که شهرداری انجام خواهد داد تولید محتوا در فضای مجازی است.

قائم مقام شهردار اهواز تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونا، متاسفانه نمی توانیم به مناسبت این عید بزرگ برنامه های محفلی و عمومی تر برگزار کنیم اما با مشارکت مساجد و پایگاه ها وحوزه های مقاومت بسیج در مساجد محوری محلات ما به صورت جدی مشارکت خواهیم کرد تا این عید را بهتر از سال گذشته برگزار کنیم.

در ادامه جاسم موسی پور عضو شورای شهر اهواز که در این جلسه حضور داشت تصریح کرد: عید غدیر به عنوان مهمترین عید ما مسلمین و به عنوان یکی از اصول دین است که حتماً باید گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: الحمدلله با هماهنگی‌های صورت گرفته با قرارگاه امیرالمومنین که زیر نظر بیت نماینده محترم ولی فقیه است بناست که با همکاری مجموعه های فرهنگی و مساجد و مراکز مختلف شاهد برنامه‌های متنوعی با توجه به وضعیت کرونا باشیم که از اهم این برنامه ها می توان به آذین‌بندی ویژه سطح شهر و راه اندازی گروه های سرود خیابانی اشاره کرد.
موسی پور با اشاره به رسالت فرهنگی شهرداری اهواز در کنار سایردستگاه‌ها افزود: دستگاه‌های دولتی و تمامی نهادها باید اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند تا برنامه ریزی مناسبی را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این عید و ایام دهه ولایت داشته باشیم

در این جلسه میرعلایی فرمانده ناحیه امام علی(ع) و مسئول حوزه دفتر نماینده ولی فقیه گفت: در آستانه دهه امامت و ولایت ، قرارگاهی به عنوان قرارگاه امیرالمومنین تشکیل شده که قرار است در دهه ولایت و امامت کارها به صورت هماهنگ و متمرکز انجام شود.
وی افزود: در این قرارگاه کمیته های مختلفی اعم از کمیته فرهنگی تبلیغی که کارهای فرهنگی و تبلیغاتی را انجام می دهند، کمیته رسانه و فضای مجازی و کمیته پشتیبانی از برنامه های غدیر را داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف نماینده ولی فقیه، شهرداری اهواز، استانداری خوزستان، فرماندهی سپاه و دستگاه‌های پشتیبانی و فرهنگی در سطح استان امیدواریم که غدیری پرشکوه تر از هر سال داشته باشیم. در این قالب عناوین متعدد برنامه‌ها از فضاسازی کاروان های شادی، گروه های سرود، ایستگاه های صلواتی، برگزاری محافل شعر و انس و محفل سخنرانی، برگزاری نمایش ها و پویش طبخ غذا در روز عید سعید غدیر و پخت نان و توزیع رایگان آن در بین نیازمندان و انواع و اقسام خدمات را به فضل الهی و به همت گروه های جهادگر فرهنگی و مومنین در دهه ولایت امسال خواهیم داشت که نشان دهیم خوزستان همچنان دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی و پایتخت دفاع مقدس بوده و همچنان مردمش به امیرالمومنین ارادت ویژه دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار