برگزاری مسابقه ۳ مرحله ای کتابخوانی نهج البلاغه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 10:27 ق.ظ
برگزاری مسابقه ۳ مرحله ای کتابخوانی نهج البلاغه سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اعلام این خبر افزود: این مسابقه در سه مرحله خطبه اخلاقی، خطبه اعتقادی و خطبه سیاسی برای علاقه مندان برگزار می شود. عبدالرضا قاسمی پناه بردن به مفاهیم ارزشمند نهج البلاغه را در زندگی روزمره بسیار مهم و اثرگذار دانست و […]

سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اعلام این خبر افزود: این مسابقه در سه مرحله خطبه اخلاقی، خطبه اعتقادی و خطبه سیاسی برای علاقه مندان برگزار می شود.

عبدالرضا قاسمی پناه بردن به مفاهیم ارزشمند نهج البلاغه را در زندگی روزمره بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: نهج‌البلاغه، جامع‌ترین کتاب پس از قرآن است که می‌تواند راهنمای انسان در تمام ابعاد زندگی به شمار آید و هدایت بشر را در عرصه‌های گوناگون عهده‌دار شود.

گفتنی است علاقه مندان برای دریافت سوالات مسابقه می بایست به لینک http://www.arvandfz.com/soal1.pdf مراجعه و در مرحله نخست پاسخ سوالات خطبه ۱۹۳ نهج البلاغه را تا تاریخ ۲۷ تیر ماه به شماره ۵۰۰۰۵۰۰۰۶ارسال نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار