روز‌های خشک روستا‌ها در دشت آزادگان پایان یافت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 11:08 ق.ظ
روز‌های خشک روستا‌ها در دشت آزادگان پایان یافت سرگرد طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ،با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با خشکسالی گفت: بخش عمده این مسئله به متولیان آب در خوزستان برمی گردد که مدیریت سد‌ها و رودخانه‌ها را بر عهده دارند. او بیان داشت: بعد از جلسه قرارگاه آبرسانی و بررسی تنش آبی جنوب غرب کرخه که با […]

سرگرد طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ،با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با خشکسالی گفت: بخش عمده این مسئله به متولیان آب در خوزستان برمی گردد که مدیریت سد‌ها و رودخانه‌ها را بر عهده دارند.

او بیان داشت: بعد از جلسه قرارگاه آبرسانی و بررسی تنش آبی جنوب غرب کرخه که با حضور سردار شاهوار پور برگزار شد از تاسیسات آبرسانی دشت آزادگان نیز بازدید میدانی به عمل آمد.

سرگرد طرفی با تاکید بر آبرسانی به روستاها افزود: با وجود کم آبی و رها نشدن آب از سد کرخه بیشتر روستا‌ها از بحران آب رنج می‌برند که با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) آبرسانی با تانکر انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان تصریح کرد: طی بازدید از تاسیسات امام علی (ع) با همکاری کشاورزان بالا دست، تاسیسات خاموش شد و موتور پمپ‌های کشاورزی مسیر، آبگیری خوبی انجام دادند که ان شاءالله طی امروز و فردا در بحث آب مشکلی نداشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار