معاون عمرانی استانداری خوزستان

ساکنان کوی مدرس اهواز، سند مالکیت می‌گیرند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 10:46 ق.ظ
ساکنان کوی مدرس اهواز، سند مالکیت می‌گیرند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از تلاش برای صدور اسناد مالکیت برای ساکنان کوی مدرس اهواز خبر داد.

 

ساکنان کوی مدرس اهواز، سند مالکیت می‌گیرند

فاضل عبیات در نشست بررسی مشکلات کوی مدرس اهواز که روزگذشته (۲۲ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع اسناد مالکیت ساکنان منطقه کوی مدرس از سال گذشته پیگیری شده است؛ این موضوع به عنوان مطالبه اصلی مردم مطرح بود.

وی افزود: مزایده‌ای در مورد یک قطعه در این منطقه انجام شده بود و مردم احساس کردند منازل‌شان که حدود پنج دهه در آن ساکن هستند و استاد غیر رسمی دارند، ممکن است با مشکل مواجه شود؛ مطالبات خود را بیشتر به ما منعکس کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در این راستا جلسات مختلفی برگزار و مزایده اول لغو و حق مردم داده شد اما صادر شدن اسناد مالکیت مردم در یک فرآیند، هدف اصلی ما است.

عبیات افزود: این جلسه برای جمع‌بندی کارهای انجام‌شده بود. برخی مسائل و آمار مربوط به مالکیت باید انجام شود تا کل پلاک‌های این منطقه، سند رسمی داشته باشند.

وی گفت: در این راستا کارگروهی تشکیل شده است تا در مدت یک ماه، کلیه اقدامات ماه‌های اخیر را جمع‌بندی کند تا صدور اسناد مالکیت زودتر انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار