وبینار تخصصی “مهارت های ارتباطی در خانواده” با استقبال کم نظیر زوج های جوان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 10:43 ق.ظ
وبینار تخصصی “مهارت های ارتباطی در خانواده” با استقبال کم نظیر زوج های جوان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.  عصرگاه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان، به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج وبینار تخصصی (آموزش مجازی) مهارت های ارتباطی در خانواده برگزار شد.    دکتر مخبر دزفولی: ابراز محبت کلامی، گریس کاری چرخ های زندگی در محیط […]
 عصرگاه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان، به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج وبینار تخصصی (آموزش مجازی) مهارت های ارتباطی در خانواده برگزار شد. 
 
دکتر مخبر دزفولی: ابراز محبت کلامی، گریس کاری چرخ های زندگی در محیط کاری و خانواده است.
 
در این وبینار جذاب که با استقبال فوق العاده و شرکت بیش از ٢٢٠ زوج جوان فولاد خوزستان با همکاری واحدهای مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی، روابط عمومی و ستاد اقامه نماز برگزار شد، دکتر علیرضا مخبر دزفولی پزشک و دکترای تخصصی روانشناسی به تشریح عوامل پایداری رابطه زناشویی و نیز عناصر خطر آفرین این رابطه پرداختند. 
 
این پزشک و روان شناس، با استناد به پژوهش های انجام شده گفت: وجود احترام، اعتماد، تعهد و ابراز محبت کلامی عوامل پایداری هر رابطه ای، از جمله رابطه همسران و رابطه والد – فرزندی است و خُرده گیری، بی احترامی به همدیگر، طفره رفتن از گفت و گو، تمرکز بر نقاط ضعف یکدیگر و عدم بیان به موقع گلایه ها، از عناصر سوق دهنده رابطه به سمت تنش و تعارض است.
 
دکتر مخبر دزفولی با اشاره به لزوم قدرشناسی از یکدیگر در محیط خانواده و محیط کار و ترویج فرهنگ سپاسگزاری گفت: ابراز محبت کلامی، تحسین، تقدیر، ذکر نکات مثبت رفتاری همدیگر در هر رابطه ای، گریس کاری چرخ های خشن زندگی است و در تلطیف روابط نقشی بی نظیر دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار