سپاه برای آبرسانی به روستاهای خوزستان وارد عمل شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 تیر 1400 | 11:25 ق.ظ
سپاه برای آبرسانی به روستاهای خوزستان وارد عمل شد سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: به دستور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه استان با هدف کمک به روستا‌هایی که در تنش آبی هستند قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) راه اندازی کردیم که قرارگاه مرکزی در سپاه حضرت ولیعصر (عج) است.  او بیان داشت: گروه‌های جهادی ما با سازماندهی تانکر‌های سیار در […]

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: به دستور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه استان با هدف کمک به روستا‌هایی که در تنش آبی هستند قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) راه اندازی کردیم که قرارگاه مرکزی در سپاه حضرت ولیعصر (عج) است.

 او بیان داشت: گروه‌های جهادی ما با سازماندهی تانکر‌های سیار در حال آبرسانی به ۲۴ شهرستان شامل هویزه، دشت آزادگان، رامشیر و. هستند و آب را به روستاییان و مردم حاشیه شهر‌ها می‌رسانند.

سرهنگ زبیدی با اشاره به اینکه ۴۶ متر لوله گذاری برای تکمیل فعالیت‌های پارسال با کمک گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی شروع کردیم افزود: همچنین با دستور سردار شاهوار پور ۹ کیلومتر لوله در هویزه آماده شده که طی این روز‌ها برای منطقه جفیر قرار خواهد گرفت.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در دشت آزادگان مسیر الله اکبر حدود ۲ کیلومتر لوله آماده شده و پیگیری‌های زیادی را در جهت مقابله با تنش آبی خواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار