مرغ هست، اما گران

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 تیر 1400 | 11:09 ق.ظ
مرغ هست، اما گران  به گزارش کشاورزی پرس رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت تاکنون تغییری در قیمت مرغ کشتار روز ایجاد نکرده است، اگر این تغییر را ایجاد کند وضعیت مرغ در بازار دوباره نابسامان می‌شود. سید اصغر حسینی‌بهارانچی درباره آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: […]

 به گزارش کشاورزی پرس رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت تاکنون تغییری در قیمت مرغ کشتار روز ایجاد نکرده است، اگر این تغییر را ایجاد کند وضعیت مرغ در بازار دوباره نابسامان می‌شود.

سید اصغر حسینی‌بهارانچی درباره آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار مقداری نوسان دارد اما از نظر موجودی مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار‏‏، ۳۱ هزار تومان است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت تاکنون تغییری در قیمت مرغ کشتار روز ایجاد نکرده است، اگر این تغییر را ایجاد کند وضعیت مرغ در بازار دوباره نابسامان می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز بیان کرد: فروشندگان، مرغ را با قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۰ هزار تومان خریداری می‌کنند و آن را ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

حسینی‌بهارانچی گفت: مرغ در ویترین تمامی فروشندگان وجود دارد و کمبودهای گذشته به میزان چشمگیری جبران شده و فقط قیمت آن بالا است.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد در بازار تا حدودی کمک‌کننده بود، تصریح کرد: آخرین سری از مرغ‌های منجمد در تاریخ ۲۰ تیرماه در بازار توزیع شد اما با این میزان کم توزیع مرغ منجمد و فواصل زمانی بین توزیع، تاثیر بسزایی در بازار مرغ ایجاد نمی‌شود. 

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار