معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادگستری خوزستان تاکید کرد: ضرورت شناسایی املاک دولتی در استان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 تیر 1400 | 11:54 ق.ظ
معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادگستری خوزستان تاکید کرد: ضرورت شناسایی املاک دولتی در استان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان، بر ضرورت شناسایی املاک دولتی در استان تاکید کرد و گفت: برخی ادارات دولتی از اموال و املاک ثبتی و غیر ثبتی خود لیست جامعی ندارند و همین امر موجب بروز جرائمی مانند زمین خواری در استان می شود. به گزارش کشاورزی پرس حجت الاسلام […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان، بر ضرورت شناسایی املاک دولتی در استان تاکید کرد و گفت: برخی ادارات دولتی از اموال و املاک ثبتی و غیر ثبتی خود لیست جامعی ندارند و همین امر موجب بروز جرائمی مانند زمین خواری در استان می شود.
به گزارش کشاورزی پرس حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در جلسه پیشگیری از رشد و گسترش بافت ناکارآمد شهری، اظهار کرد: به زودی کمیته پیشگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و دولتی با عضویت ادارات و نهادهای ذی ربط تشکیل می شود تا به این مسئله به صورت جدی عمل کند.
وی تصریح کرد: روند قضایی و اداری باطل کردن یک سند اشتباه و برگرداندن حق به صاحب حق ممکن است سال ها به طول بینجامد و بهتر آن است که امور اراضی هر سازمان از ابتدا به صورت منظم مدیریت شود تا شاهد سوء استفاده برخی افراد سودجو در این زمینه نباشیم.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد:
وی افزود: هدف این کمیته پیشگیری از وقوع زمین خواری و تضییع حقوق بیت المال است و شورای حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت المال در صورت تشکیل پرونده، به این موارد رسیدگی می کند.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی همچنین در خصوص تسریع در تکمیل کمربند سبز اهواز، گفت: شهرداری اهواز تا یک ماه آینده باید طرح جامع خود را ارائه کند.
وی در ادامه بر بهبود وضعیت حاشیه نشینی در استان و روستاهای حریم شهرستان و شناسایی اولویت ها در این خصوص تاکید کرد.
 مدیر دادگستری کل استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار