وضعیت نهاده‌های دامی کشور تا ۱۵ روز آینده مطلوب می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 تیر 1400 | 11:22 ق.ظ
وضعیت نهاده‌های دامی کشور تا ۱۵ روز آینده مطلوب می‌شود  به گزارش کشاورزی پرس بابک طالبی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: بندر امام خمینی (ره) خوزستان نقش مهم و حیاتی در جابجایی و حمل کالا‌های مهم و اساسی در کشور دارد. وی افزود: از ۱۵۴ میلیون تن کالای جابه‌جا شده، چهار درصد به کالای اساسی مربوط است که بیش از […]

 به گزارش کشاورزی پرس بابک طالبی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: بندر امام خمینی (ره) خوزستان نقش مهم و حیاتی در جابجایی و حمل کالا‌های مهم و اساسی در کشور دارد.

وی افزود: از ۱۵۴ میلیون تن کالای جابه‌جا شده، چهار درصد به کالای اساسی مربوط است که بیش از ۶۰ درصد از این کالاها از مسیر بندر امام خمینی( ره) تامین می‌شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور درباره عدم ترخیص کالا از این بندر گفت: این موضوع  دلایل متعددی دارد و متاسفانه در زمینه ترخیص کالا سازمان بنادر همکاری لازم را ندارد.

وی اظهار داشت: از اواخر سال گذشته ظرفیت برای حمل بار در بندر امام خمینی (ره) ایجاد شده، ولی کامیون‌ها در این بندر متوقف شده و سازمان بنادر در این زمینه کمک نکردند.

طالبی همچنین به مسئله شروع برداشت محصولات کشاورزی خوزستان در ماه‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این مسئله سبب شده بخشی از ناوگان کشور به این سمت سوق داده شود.

این مقام مسئول به مشوق‌هایی مانند لاستیک و روغن برای ناوگان کامیونی در بندر امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: برای توسعه جابه‌جایی بار برای رانندگان زحمت‌کش مشوق در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کامیون در روز در بندر امام خمینی (ره) گفت: با فعالیت این حجم کامیون در ۱۵ روز آینده بخش عمده نهاده های دامی کشور تامین می‌شود.

منبع تسنیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار