تکمیل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: شنبه 26 تیر 1400 | 18:10 ب.ظ
تکمیل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تکمیل و خاتمه یافتن طرح طبقه­‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث این شرکت خبر داد.   به گزارش کشاورزی پرس، منوچهر بارانی دراین خصوص گفت: اجرای این طرح با محاسبه و پرداخت تعدیلات سال ۱۳۹۹ برای ۱۷۷۰۰ نفر همکار شاغل در ۲۷۰ پیمان نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  در چارچوب ضوابط ابلاغی مورد موافقت دو وزارت نفت […]

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تکمیل و خاتمه یافتن طرح طبقه­‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث این شرکت خبر داد.

 

به گزارش کشاورزی پرس، منوچهر بارانی دراین خصوص گفت: اجرای این طرح با محاسبه و پرداخت تعدیلات سال ۱۳۹۹ برای ۱۷۷۰۰ نفر همکار شاغل در ۲۷۰ پیمان نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  در چارچوب ضوابط ابلاغی مورد موافقت دو وزارت نفت و تعاون، کار و امور اجتماعی نهایی شده است.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همه همکارانی که در اجرای این طرح مشارکت داشته اند، افزود: اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل با مشارکت مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور مالی، مهندسی ساختار و بهره­وری، امورحقوقی و قراردادهای ستاد و نیز شرکت‌های بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در بستر نرم‌افزاری ویژه و بومی تحقق یافته است.

 

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ارتباط با پیمان­ های حجمی مشمول این طرح نیز گفت: طی جلسات کارشناسی در سطح این شرکت و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی نفت ایران، موضوع اخذ مجوز جهت شمول پیمان­‌های حجمی در طرح طبقه­ بندی مشاغل در دست پیگیری است که ان شاءالله به محض حصول نتیجه، به همکاران شاغل در این پیمان­ها اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع ملی مناطق نفتخیز جنوب


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار