شناسایی ۱۰ مورد کرونای دلتا در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 26 تیر 1400 | 09:36 ق.ظ
شناسایی ۱۰ مورد کرونای دلتا در خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۱۰ نمونه سوش جهش یافته دلتا در خوزستان خبر داد. به گزارش کشاورزی پرس دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه در نشست ستاد کرونا خوزستان  دراستانداری اظهار داشت: از این ۱۰ مورد شناسایی شده، سه مورد در اهواز، یک مورد مسجدسلیمان، یک مورد ایذه، یک مورد رامهرمز […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۱۰ نمونه سوش جهش یافته دلتا در خوزستان خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه در نشست ستاد کرونا خوزستان  دراستانداری اظهار داشت: از این ۱۰ مورد شناسایی شده، سه مورد در اهواز، یک مورد مسجدسلیمان، یک مورد ایذه، یک مورد رامهرمز و یک مورد در ماهشهر است.

وی افزود: همچنین سه مورد از اتباع کشور عراق هم در آزمایشگاه مرزی شلمچه شناسایی شدند که از ورود این افراد به کشور جلوگیری به عمل آمد، اولین مورد شناسایی شده کرونای دلتا  از اتباع یکی از کشورهای همسایه شرقی بوده که وارد استان شده بود.

استاندار خوزستان گفت: تمامی این هفت نفری که در استان شناسایی شده اند تحت مراقبت هستند و از تمامی اعضای خانواده و افرادی که با این بیماران در ارتباط بوده اند تست کرونا گرفته شده و تا مشخص شدن جواب نمونه، در قرنطینه قرار گرفته اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای موضوع و خطری که شیوع این ویروس، استان را تهدید میکند نیاز است اقدامات مداخله ای و پیشگیرانه فوری انجام شود و محدودیت ها بصورت تشدید یافته اجرا شوند.

ابول نژادیان گفت: قدرت سرایت این ویروس بیشتر از نمونه های قبلی است و ضروری است مردم ترددهای بیرون از خانه را به شدت محدود کنند و از شرکت در هرگونه تجمع و مراسم گروهی و خانوادگی پرهیز کنند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان قرمز، ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

منبع ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار