شهردار اهواز: برای رسیدن به استانداردهای لازم در شهر باید کارها برنامه ریزی و سازماندهی شود

تاریخ انتشار: شنبه 26 تیر 1400 | 09:13 ق.ظ
شهردار اهواز: برای رسیدن به استانداردهای لازم در شهر باید کارها برنامه ریزی و سازماندهی شود شهردار اهواز در جلسه درآمدی که با حضور مدیران مناطق هشتگانه برگزار شد، گفت: اگر تلاش و مشارکت همگانی نباشد و برنامه ریزی و سازماندهی درستی در کارها صورت نگیرد، مطمئنا نتایج آن برای شهرداری خوب نخواهد بود و بالطبع خلاف این امر هم صادق است وی ادامه داد: ذینفعان اول در شهرداری خود ما […]

شهردار اهواز در جلسه درآمدی که با حضور مدیران مناطق هشتگانه برگزار شد، گفت: اگر تلاش و مشارکت همگانی نباشد و برنامه ریزی و سازماندهی درستی در کارها صورت نگیرد، مطمئنا نتایج آن برای شهرداری خوب نخواهد بود و بالطبع خلاف این امر هم صادق است

وی ادامه داد: ذینفعان اول در شهرداری خود ما هستیم یعنی اگر کارها در مسیر درستی پیش برود سود آن اول برای ماست
نوشادی افزود: نباید بگذارید کارها به عقب برگردد و نباید دچار روزمرگی شوید. همه باید به وظایف خود درست عمل کنند تا خروجی سازمان ها درست انجام شود و اخلال در کار شهرداری پیش نیاید.
کارها باید تقسیم شود و نباید تمامی بار روی دوش مناطق باشد.

شهردار اهواز تصریح کرد: هر خطایی تا یک بار قابل چشمپوشی است ولی نباید تکرار شود

وی به بنیانگذاری حرکتهای شایسته فرهنگی در سیستم اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی مناسب مانند فرهنگ تقدیر و تشکر از کسانی که سالها در خدمت شهروندان یا سیستم بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، امری لازم و ارزشمند است.

نوشادی همچنین بر لزوم تسلط به کار تاکید کرد و گفت: هرکس در هر سمت و پستی قرار دارد باید در آن جایگاه توانایی و تخصص داشته باشد .

شهردار اهواز یادآور شد : باید بر روی افزایش منابع درآمدی در شهرداری و کاهش و مدیریت تنش ها تلاش کنید و نگذارید کار به اعتراض یا نارضایتی منجر شود و هر مسئله ای۰ از طریق قانونی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: برخی کارها باید برای شکل دهی به اذهان انجام شود تا مدیران به ابعاد مختلف شهر توجه کنند.

ابراهیم نوشادی خاطرنشان کرد: باید در ایجاد و توسعه آیتم های شهری مانند موزه، مسیر دوچرخه سواری یا نقاط جذاب گردشگری تلاش کنیم حتی اگر در مقیاس کوچک باشد.

شهردار اهواز در پایان تصریح کرد : اگر چند موضوع در شهرداری اهواز رخ دهد، شهر اهواز در تمام شاخصها به استانداردهای لازم در عرض شش الی ۷سال نزدیک خواهد شد که این موارد عبارتند از: جلب مشارکتهای مردمی و بخش خصوصی، ارزش افزوده بر داراییهایشان و سازماندهی درون شهرداری و استفاده از روشهای نوین تامین منابع مالی در شهر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار