افتتاحیه کمپ آموزشی مدیریت شبکه های اجتماعی

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 تیر 1400 | 10:06 ق.ظ
افتتاحیه کمپ آموزشی مدیریت شبکه های اجتماعی به گزارش کشاورزی پرس مراسم افتتاحیه کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی توسط مرکز نوآوری و فناوری «اروند تک» با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در محل سالن سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد. ناظمی با […]

به گزارش کشاورزی پرس مراسم افتتاحیه کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی توسط مرکز نوآوری و فناوری «اروند تک» با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در محل سالن سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
ناظمی با تاکید بر اهمیت شبکه های اجتماعی در روابط عمومی و ظهور فناوری های نوین در این زمینه خاطر نشان کرد که تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی و تاثیر محتوای درست در روابط عمومی بسیار تاثیر گذار است. همچنین سرکار خانم دکتر میترا امین لو دبیر انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران به صورت تصویری در این افتتاحیه حضور داشتند.

اروند تک، بزرگ ترین شتابدهنده استان خوزستان، با به کارگیری نخبگان در حوزه های مختلف به دنبال ایجاد تسهیل بستر اشتغالزایی است.
از جمله اهداف شتابدهنده «اروند تک» حمایت تخصصی از کسب و کارهای نوپا در حوزه های امنیت غذایی، فناوری اطلاعات، سلامت و گسترش ایده های نوآورانه و تقویت توانمندی شرکت های نوپا، خلاق و دانش بنیان است.
گفتنی است کمپ تخصصی آموزشی مدیریت شبکه های اجتماعی که شامل ۱۵ کارگاه می شود؛ توسط مدرسین با تجربه و بنام کشوری تدریس؛ که ۱۱ کارگاه به صورت مجازی و ۴ کارگاه به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد برگزار می شود.

منبع  سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار