جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب در خطوط آبرسانی شرکت آب غدیر خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 تیر 1400 | 11:16 ق.ظ
جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب در خطوط آبرسانی شرکت آب غدیر خوزستان سازمان آب و برق خوزستان شهاب یگانه گفت: برداشت های غیر مجاز  غالبا بصورت شکستگی خطوط انتقال و یا تخریب شیرهای هوا و هدایت آب به سمت زمینهای کشاورزی بوده است . یگانه با اشاره به تنش آبی و خشکسالی امسال، جلوگیری از هرگونه انشعاب و یا برداشت غیر مجاز و نیز ترمیم شکستگی خطوط […]

سازمان آب و برق خوزستان شهاب یگانه گفت: برداشت های غیر مجاز  غالبا بصورت شکستگی خطوط انتقال و یا تخریب شیرهای هوا و هدایت آب به سمت زمینهای کشاورزی بوده است .

یگانه با اشاره به تنش آبی و خشکسالی امسال، جلوگیری از هرگونه انشعاب و یا برداشت غیر مجاز و نیز ترمیم شکستگی خطوط انتقال را از مهمترین سیاست های کاری این شرکت دانست و گفت: با دستور معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، اجازه برداشت غیر مجاز و سو استفاده و هدر رفت آب داده نخواهد شد و اداره حریم بانی این شرکت علیرغم تعارضات مستمر به طور دائم مسیرهای خطوط انتقال را رصد می کند .

مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان بیان کرد: آب ارسالی، جهت مصارف شرب مشترکین شهری و روستایی است که انشعابات غیر مجاز، ضمن اینکه خسارات متعدد به شبکه ها و خطوط انتقال وارد می کنند در کیفیت و کمیت آب شرب سایر مشترکین شهری و روستایی نیز تاثیرگذارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار