۱۰ تا ۱۵ روز دیگر آب شرب به روستاهای جفیر یک و دو هویزه می‌رسد

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 تیر 1400 | 10:35 ق.ظ
۱۰ تا ۱۵ روز دیگر آب شرب به روستاهای جفیر یک و دو هویزه می‌رسد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هویزه با بیان اینکه نزدیک به یک سال است که ۹ کیلومتر از لوله انتقال آب غدیر تا دو روستای جفیر یک و ۲ به پیمانکار داده شد اما متأسفانه باز هم این پروژه رها شده بود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی سپاه پاسداران هویزه، لوله‌های انتقال آب تأمین […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هویزه با بیان اینکه نزدیک به یک سال است که ۹ کیلومتر از لوله انتقال آب غدیر تا دو روستای جفیر یک و ۲ به پیمانکار داده شد اما متأسفانه باز هم این پروژه رها شده بود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی سپاه پاسداران هویزه، لوله‌های انتقال آب تأمین شدند و گروه‌های جهادی شروع به کار کردند و ان‌شاءالله ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ روز بتوانیم آب را به این دو روستا برسانیم.

به گزارش کشاورزی پرس سرهنگ حاتم عبیداوی در بازدید از خط انتقال آب جفیر در هویزه که توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است، اظهار کرد: روستاهای جفیر یک و ۲ تاکنون از نعمت آب شرب سالم محروم هستند و نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ سال است که در بحث خط انتقال آب غدیر قرار شد به این دو روستا نیز آب برسد اما متأسفانه آب به این روستاها نرسید.

وی بیان کرد: نزدیک به یک سال است که ۹ کیلومتر از لوله انتقال آب غدیر تا دو روستای جفیر یک و ۲ به پیمانکار داده شد اما متأسفانه باز هم این پروژه رها شده بود تا اینکه با پیگیری‌های انجام شده از سوی سپاه پاسداران هویزه با ورود بسیار خوب سردار شاهوارپور و با همت بسیج سازندگی استان، لوله‌های انتقال آب تأمین شدند و گروه‌های جهادی شروع به کار کردند و ان‌شاءالله ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ روز بتوانیم آب را به این دو روستا برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هویزه در خصوص وضعیت کنونی تامین آب شرب این دو روستا، گفت: با شرکت فلات که از شرکت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) است، صحبت کردیم و لوله آب گرفتیم که از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، از آب لوله شهری برای روستاهای جفیر یک و ۲ استفاده می‌شود. همچنین در طول روز آب احشام و شست‌وشو را به وسیله تانکر تأمین می‌کنیم. به این منظور سه تانکر وجود دارد که در طول روز هر تانکر سه یا چهار بار آب این دو روستا را تأمین می‌کند.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار