شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی نسبت به نشت نفت در منطقه بی بیان  

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 تیر 1400 | 14:02 ب.ظ
 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی نسبت به نشت نفت در منطقه بی بیان      به دنبال انتشار کلپی ویدئویی از تراوش و جاری شدن نفت در یکی از مناطق شهر مسجدسلیمان، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به ارایه توضیحاتی در این خصوص پرداخت. به گزارش پایگاه کشاورزی پرس، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آمده است: در ارتباط با کلیپ پخش شده روز […]
 

به دنبال انتشار کلپی ویدئویی از تراوش و جاری شدن نفت در یکی از مناطق شهر مسجدسلیمان، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به ارایه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

به گزارش پایگاه کشاورزی پرس، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آمده است:

در ارتباط با کلیپ پخش شده روز جمعه ۱۴۰۰/۴/۲۵ در خصوص نشت نفت در محله بی بیان مسجدسلیمان به اطلاع عموم همشهریان می رساند که با توجه به شکستگی طبیعی پوش سنگ مخزن آسماری و وجود چند مخزن ذخیره آب در تپه مشرف به محل فوق در ابتدای محله بی بیان و لوله های آب اداره آبفا در آن ناحیه امکان نشت نفت به سطح زمین را محتمل می سازد.

مضافاً توسعه شهر و ایجاد ساخت و ساز بر روی گستره میدان نفتی مسجدسلیمان باعث شده است در مواقع بارندگی و یا شکستگی لوله های توزیع آب، با نفوذ این سیال به لایه های زیرین زمین احتمال جریان و تراوش نفت مدفون در زیر زمین به سطح زمین امکان‌پذیر گردد.

لذا این تراوش نفت به سطح زمین بر اثر جریان آب‌های سطحی و یا شکستگی لوله آب نیز با توجه به شکستگی طبیعی پوش سنگ مخزن آسماری بوده است و به‌دلیل فعل یا ترک فعل از طرف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نمی باشد.

لازم به ذکر است این شرکت با تمهیدات لازم، محدوده آلوده شده را تمیز نموده و مشکلی بابت رفت و آمد عبوری وجود ندارد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز،


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار