معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری: تشکیل شورای فرهنگی در مناطق و سازمانها یکی از اولویتهای ما در شهرداری اهواز است

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 تیر 1400 | 09:43 ق.ظ
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری: تشکیل شورای فرهنگی در مناطق و سازمانها یکی از اولویتهای ما در شهرداری اهواز است جلسه شورای هماهنگی فرهنگی با حضور مدیران مناطق هشتگانه، مسئولان امور ارتباطات مناطق هشتگانه و معاونین فرهنگی اجتماعی مناطق به ریاست سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز برگزار شد. سعیدی نیا در ابتدای این جلسه با تاکید بر اینکه روابط عمومی های مناطق و سازمان ها در خصوص ثبت وقایع ملی و مذهبی بر اساس […]

جلسه شورای هماهنگی فرهنگی با حضور مدیران مناطق هشتگانه، مسئولان امور ارتباطات مناطق هشتگانه و معاونین فرهنگی اجتماعی مناطق به ریاست سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز برگزار شد.

سعیدی نیا در ابتدای این جلسه با تاکید بر اینکه روابط عمومی های مناطق و سازمان ها در خصوص ثبت وقایع ملی و مذهبی بر اساس زمانبندی مشخص شده در تقویم مناسبتی باید اهتمام جدی داشته باشند افزود: امسال با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و اخذ مجوز و تاکیدات علما و هیئت‌های مذهبی این برنامه را با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار خواهیم کرد.

در ادامه امینی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز نیز تصریح کرد: قرار است شورای فرهنگی شهرداری در کلان شهر اهواز راه اندازی شود و در سطح مناطق و سازمان‌ها یک پیش برنامه و بعد از آن یک کار جمعی و کار نظارتی برای این مناطق و سازمان‌ها داشته باشیم تا به همراه یک چک لیست نظارتی بر روند کار و فعالیت این عزیزان نظارت شود.

وی در ادامه با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگی در مناطق گفت: باید کلیه فعالان فرهنگی اعم از مساجد، موسسات، حوزه های علمیه، باشگاه های ورزشی، معاونین مرتبط در حوزه مالی، خدمات شهری، فضای سبز و …… و فعالین فرهنگی در کلیه مناطق و سازمان‌ها در این جلسه حضور پیدا کنند.

امینی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم امسال باید با شور و عظمت ویژه‌ای برگزار شود خاطرنشان کرد: در شهرداری کارهای مربوط به درونداد سازمان ها را رویت می کنیم. این مجموعه ها می توانند کارهای تکمیلی برونداد سازمانها را انجام دهند مثلاً در بحث اتوبوسرانی در مناطق، به عنوان نمونه ااگر سازمان اتوبوسرانی به مناسبت عید غدیر خم به طور رایگان اتوبوس در اختیار همشهریان قرار دهد قطعاً بحث عید سعید به یک کار کیفیتی قابل ملموس تبدیل خواهد شد.
در پایان امینی از اجرای یک سیاست تشویقی برای مجموعه هایی که بهترین عملکرد را داشته باشند خبر داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار