کشت ذرت علوفه‌ای در رامشیر

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 11:08 ق.ظ
کشت ذرت علوفه‌ای در رامشیر  مدیر جهاد کشاورزی رامشیر گفت : با توجه به محدودیت منابع آب استان و الگوی مصرف در سال جاری برای کشت بهاره و تابستانه ذرت در رامشیر، برنامه ریزی جامعی توسط این مدیریت ومراکز خدمات صورت گرفته ودر راستای سیاست‌های دولت در خصوص توسعه کشت‌های استراتژیک از جمله ذرت و همچنین تناوب کشت، تاکنون ۶۴۰هکتار […]

 مدیر جهاد کشاورزی رامشیر گفت : با توجه به محدودیت منابع آب استان و الگوی مصرف در سال جاری برای کشت بهاره و تابستانه ذرت در رامشیر، برنامه ریزی جامعی توسط این مدیریت ومراکز خدمات صورت گرفته ودر راستای سیاست‌های دولت در خصوص توسعه کشت‌های استراتژیک از جمله ذرت و همچنین تناوب کشت، تاکنون ۶۴۰هکتار ذرت علوفه‌ای در مزارع این شهرستان کشت شده است.

به گزارش کشاورزی پرس هنرمندیان با بیان اینکه کشت این محصول از نیمه دوم تیر ماه شروع شده و تا کنون ادامه دارد. اظهار داشت: جهت کشت این محصول دستگاه کارنده و ادوات مورد نیاز و نمونه خاک تهیه و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی رامشیر اضافه کرد: کشت این محصول تا آخر مردادماه ادامه دارد و کشاورزان جهت اخذ نهاده‌های ذرت به مراکز خدمات مراجعه کنند.

منبع خوزنیوز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار