نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 11:53 ق.ظ
نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی در خوزستان  مدیرکل انتقال خوزستان از مردم درخواست کرد که برای اهدای خون به پایگاه‌های خون‌‎گیری مراجعه کنند، چون در حال حاضر به همه گروه‌های خونی به ویژه منفی نیاز داریم. به گزارش کشاورزی پرس دکتر علی فیضی  افزود: میزان اهدای خون در خوزستان نسبت به ماه گذشته کاهش یافته که شیوع کرونا و گرمای هوا از […]

 مدیرکل انتقال خوزستان از مردم درخواست کرد که برای اهدای خون به پایگاه‌های خون‌‎گیری مراجعه کنند، چون در حال حاضر به همه گروه‌های خونی به ویژه منفی نیاز داریم.

به گزارش کشاورزی پرس دکتر علی فیضی  افزود: میزان اهدای خون در خوزستان نسبت به ماه گذشته کاهش یافته که شیوع کرونا و گرمای هوا از جمله عوامل موثر هستند.

وی از مردم درخواست کرد: درپویش اهدای خون شرکت کنند تا مشکل بیماران نیازمند در بیمارستان برطرف شود.

مدیرکل انتقال خون خوزستان اضافه کرد: در مراکز خون گیری پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری به خوبی اعمال می‌شود، تمامی نیرو‌های انتقال خون واکسینه شده اند و افراد اهدا کننده نیز معمولا در صورت داشتن بیماری یا هر نوع مشکل خاص مراجعه نمی‌کنند.

هم اکنون ۱۳ پایگاه انتقال خون در خوزستان فعال است که سه پایگاه در امانیه، میدان شهید بندر و چهارراه نادری اهواز آماده خون‌گیری از مردم هستند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار