پایان تاخت و تاز آتش در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 11:18 ق.ظ
پایان تاخت و تاز آتش در اهواز  به گزارش کشاورزی پرس ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق خودرو پراید در مسیر بلوارنفت روبروی پمپ بنزین آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آنها با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از بروز […]

 به گزارش کشاورزی پرس ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق خودرو پراید در مسیر بلوارنفت روبروی پمپ بنزین آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آنها با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه در منطقه کیان آباد از سوی آتش نشانان بیان کرد: کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را نشت گاز از شیلنگ اجاق گاز گزارش کردند. ضمن اینکه عملیات مهار حریق منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۳۹ دقیقه درمنطقه زیتون کارمندی خیابان فتاح به علت اتصال سیم کشی برق با حضور سریع آتش نشانان اطفا شد.

قنبری افزود: مهار حریق خودرو پژو ۴۰۵ ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه در پمپ بنزین برومی، مغازه لوازم یدکی خودرو ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه در اتوبان آیت اله بهبهانی، کنتور برق منزل مسکونی در منطقه زیباشهر، پایه برق درمناطق کمپلو، شهرک رزمندگان خیابان ظفر چهار و ترانس برق درکوی علومی خیابان شبنم از دیگر عملیات‌های اطفا حریق با کمک آتش نشانان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق حصیر آباد و کوی مهدیس ۲ شهروند را نجات دادند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار