پایان فاز اول لایروبی نهر خروسی شهرستان شادگان

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 12:07 ب.ظ
پایان فاز اول لایروبی نهر خروسی شهرستان شادگان سازمان آب و برق خوزستان “رحمان خندانی” مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: با توجه به دستور معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان در جهت تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان شادگان، عملیات لایروبی و نی زدایی نهر خروسی شادگان انجام شد. وی با بیان اینکه این عملیات […]

سازمان آب و برق خوزستان “رحمان خندانی” مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: با توجه به دستور معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان در جهت تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان شادگان، عملیات لایروبی و نی زدایی نهر خروسی شادگان انجام شد.

وی با بیان اینکه این عملیات تحت نظارت مدیر امور لایروبی و ماشین آلاتی سازمان آب و برق خوزستان از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز گردیده بود افزود: با توجه به حجم بالای رسوب گذاری و تشکیل نی زار در بستر و حاشیه ی این نهر و کاهش دبی آب و اختلال در تامین آب شرب و کشاورزی برخی از مناطق شهرستان شادگان این عملیات لایروبی انجام گردیده است.

“خندانی” گفت: طول بازه این عملیات لایروبی حدود یک کیلومتر در عرض کلی این نهر است و پس از بازدید و بررسی های لازم از موقعیت و شرایط موجود و انتقال ماشین آلات و تجهیزات لازم، عملیات لایروبی و نی زدایی نهر خروسی شهرستان شادگان با تمام توان انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار