پیش‌بینی پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی خوزستان در سال جاری

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 10:36 ق.ظ
پیش‌بینی پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی خوزستان در سال جاری مدیرکل شیلات خوزستان، از پیش‌بینی پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی در سال جاری خبر داد و گفت: با همت و تلاش همکاران، امسال اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. به گزارش کشاورزی پرس فتح‌اله ابوعلی در جلسه پیگیری اعتبارات عمرانی که ۲۷ تیر با حضور معاونان، رییس برنامه و بودجه شیلات استان و مدیران شیلات شهرستان‌های ساحلی استان […]

مدیرکل شیلات خوزستان، از پیش‌بینی پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی در سال جاری خبر داد و گفت: با همت و تلاش همکاران، امسال اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

به گزارش کشاورزی پرس فتح‌اله ابوعلی در جلسه پیگیری اعتبارات عمرانی که ۲۷ تیر با حضور معاونان، رییس برنامه و بودجه شیلات استان و مدیران شیلات شهرستان‌های ساحلی استان به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: برای توجیه پروژه‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد، باید قدرتمند ورود کنیم و تامین اعتبارات از محل‌های مختلف بودجه‌ای از جمله اعتبارات مناطق محروم به جد پیگیری شود.

وی، عمده پروژه‌های نیمه تمام شیلات را در حوزه آبزی‌پروری دانست و گفت: این پروژه‌ها از سال‌های گذشته شروع شده و تاکنون خاتمه نیافته‌اند و برخی از این طرح‌ها بیش از ۲۰ سال است که در حال اجرا هستند.

مدیرکل شیلات خوزستان تصریح کرد: در حوزه صید و صیادی باید هدفمند پیش برویم و در بخش لایروبی، اعتبارات ویژه لحاظ شود و تعمیرات و بازسازی اسکله‌ها باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

ابوعلی، در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: احداث اسکله مینوشهر نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد و روند تکمیل مجتمع‌های شهید احمدیان خرمشهر و آزادگان کارون نیز تسریع می‌یابد.

وی، از پیش‌بینی پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با همت و تلاش همکاران امسال اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل شیلات خوزستان، ابوعلی با تاکید بر اینکه فاز ۲ مجتمع سردابی اندیکا و همچنین مجتمع سردابی اندیمشک امسال باید به بهره‌برداری برسند، افزود: مجتمع میگوی شهرستان هندیجان نیز سال آینده وارد مدار خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان در پایان خواستار تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی به منظور ارائه گزارشات و بررسی مسائل بانکی و تسهیلاتی در شهرستان‌ها شد.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار