تکمیل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1400 | 19:36 ب.ظ
تکمیل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تکمیل و خاتمه یافتن طرح طبقه­‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث این شرکت خبر داد.   به گزارش کشاورزی پرس، منوچهر بارانی دراین خصوص گفت: اجرای این طرح با محاسبه و پرداخت تعدیلات سال ۱۳۹۹ برای ۱۷۷۰۰ نفر همکار شاغل در ۲۷۰ پیمان نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  در چارچوب ضوابط ابلاغی مورد موافقت دو وزارت نفت […]

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تکمیل و خاتمه یافتن طرح طبقه­‌بندی مشاغل نیروهای ارکان ثالث این شرکت خبر داد.

 

به گزارش کشاورزی پرس، منوچهر بارانی دراین خصوص گفت: اجرای این طرح با محاسبه و پرداخت تعدیلات سال ۱۳۹۹ برای ۱۷۷۰۰ نفر همکار شاغل در ۲۷۰ پیمان نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  در چارچوب ضوابط ابلاغی مورد موافقت دو وزارت نفت و تعاون، کار و امور اجتماعی نهایی شده است.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی همه همکارانی که در اجرای این طرح مشارکت داشته اند، افزود: اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل با مشارکت مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور مالی، مهندسی ساختار و بهره­وری، امورحقوقی و قراردادهای ستاد و نیز شرکت‌های بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در بستر نرم‌افزاری ویژه و بومی تحقق یافته است.

 

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ارتباط با پیمان­ های حجمی مشمول این طرح نیز گفت: طی جلسات کارشناسی در سطح این شرکت و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی نفت ایران، موضوع اخذ مجوز جهت شمول پیمان­‌های حجمی در طرح طبقه­ بندی مشاغل در دست پیگیری است که ان شاءالله به محض حصول نتیجه، به همکاران شاغل در این پیمان­ها اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع نفتخیز جنوب


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار