مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در بازدید از ایستگاه‌های پمپاژ آب و عملیات نصب دیزل ژنراتورهای:

در سایه عنایت الهی و همت پرسنل از شرایط کم‌آبی عبور خواهیم کرد

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1400 | 19:42 ب.ظ
در سایه عنایت الهی و همت پرسنل از شرایط کم‌آبی عبور خواهیم کرد به گزارش کشاورزی پرس، در این بازدید که  چهارشنبه ۳۰ تیرماه همزمان با عید سعید قربان انجام شد، دکتر عبدعلی ناصری از همت و تلاش شبانه‌روزی کارگران نیشکر در هیاهوی شرجی و گرمای سوزان خوزستان تقدیر و تشکر کرد. در این بازدید، مدیرعامل توسعه نیشکر، فرا رسیدن عید قربان را به خانواده بزرگ توسعه نیشکر […]

به گزارش کشاورزی پرس، در این بازدید که  چهارشنبه ۳۰ تیرماه همزمان با عید سعید قربان انجام شد، دکتر عبدعلی ناصری از همت و تلاش شبانه‌روزی کارگران نیشکر در هیاهوی شرجی و گرمای سوزان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

در این بازدید، مدیرعامل توسعه نیشکر، فرا رسیدن عید قربان را به خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک و تهنیت گفت و اظهار امیدواری کرد که در سایه عنایت الهی و همت پرسنل از این شرایط کم آبی عبور خواهیم کرد و بار دیگر رکوردزنی‌ها در تولید تکرار خواهد شد.

وی افزود: با وجود آسیب مزارع نیشکر در اثر بحران کم‌آبی، اما شرکت توسعه نیشکر با مدیریت مصرف آب و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری و استفاده مجدد از زهاب نیشکر تمام تلاش خود را برای تامین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی پایین دست انجام داده است.

منبع توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار