سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران وارد خوزستان شد

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1400 | 12:16 ب.ظ
سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران وارد خوزستان شد فرمانده کل سپاه پاسداران در فرودگاه بین المللی سردار شهید سلیمانی، مورد استقبال جمعی از فرماندهان سپاه استان قرار گرفت. به گزارش کشاورزی پرس فرمانده کل سپاه پاسداران هفته گذشته نیز باتوجه به مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی در دشت آزادگان، هویزه، بستان و سوسنگرد و برخی نقاط دیگر استان به سپاه خوزستان و سایر استان‌های […]

فرمانده کل سپاه پاسداران در فرودگاه بین المللی سردار شهید سلیمانی، مورد استقبال جمعی از فرماندهان سپاه استان قرار گرفت.

به گزارش کشاورزی پرس فرمانده کل سپاه پاسداران هفته گذشته نیز باتوجه به مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی در دشت آزادگان، هویزه، بستان و سوسنگرد و برخی نقاط دیگر استان به سپاه خوزستان و سایر استان‌های همجوار استان دستور داد تا از تمامی ظرفیت‌ها برای آبرسانی سیار و همچنین اجرای طرح های آبرسانی به مناطق اولویت دار استفاده کنند.

پیش از این این فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفته بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از تمام ظرفیت های لازم برای خدمت‌رسانی به مردم خوزستان استفاده خواهد کرد و تانکرهای آب را  به مناطق کم‌آب از جمله دشت آزادگان ارسال کرده است.

همچنین سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز از فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی برای کمک به رفع مشکل کم آبی در خوزستان و آغاز عملیات آبرسانی به منطقه جفیر اهواز با همکاری سپاه و شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داده بود.

سردار محمود معین پور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان نیر هفته گذشته گفته بود که سه کیلومتر لوله ۶ اینچ به ارزش چهار میلیارد ریال به تازگی با کمک خیران برای انتقال آب پایدار  به بخشی از روستاهای خوزستان تهیه و عملیات لوله گذاری آغاز شده است.

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه دشت آزادگان از شتاب بخشی به طرح های آبرسانی به روستاهای این شهرستان با تهیه پمپ و الکتروپمپ خبر داده بود.

پیش از این بسیج سازندگی سپاه خوزستان آبرسانی به مناطقی از شهرستان هویزه و چند شهر و روستای دیگر استان را با تانکر آغاز کرد و این خدمت رسانی تا برقراری آب پایدار در این مناطق ادامه دارد.

استان خوزستان در فصل آبی جاری، به دلیل کاهش شدید ورودی سدهای استان ناشی از کاهش بارندگی، با خشکسالی روبه‌رو شده که خساراتی به بخش کشاورزی و دام به ویژه در روستاها و تالاب هورالعظیم وارد کرده است.

منبع خوز ۲۴


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار