عزم و اراده محققان توسعه نیشکر عاملی برای دستیابی به تولید پایدار است

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1400 | 19:48 ب.ظ
عزم و اراده محققان توسعه نیشکر عاملی برای دستیابی به تولید پایدار است به گزارش کشاورزی پرس، دکتر عبدعلی ناصری در بازدید از موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر با بیان این مطلب اظهار داشت: علم و تجربه در صنعت نیشکر در سایه عنایت الهی و همت پرسنل، شرکت توسعه نیشکر را در مسیر دستیابی به تولید قرار داده است. وی با تبریک عید سعید قربان، از همت و […]

به گزارش کشاورزی پرس، دکتر عبدعلی ناصری در بازدید از موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر با بیان این مطلب اظهار داشت: علم و تجربه در صنعت نیشکر در سایه عنایت الهی و همت پرسنل، شرکت توسعه نیشکر را در مسیر دستیابی به تولید قرار داده است.

وی با تبریک عید سعید قربان، از همت و تلاش شبانه‌روزی مدیران و محققان موسسه نیشکر در زمینه های مختلف تحقیقاتی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل توسعه نیشکر موفقیت‌های کسب شده در موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر در تولید بذر نیشکر و گیاهچه های سبز شده از بذرهای تولیدی و همچنین ارقام منتقل شده از چابهار قصر قند را قابل توجه ارزیابی کرد.

در این بازدید مدیرعامل توسعه نیشکر به همراه مدیران و معاونین از مراحل مختلف اصلاح و تولید ارقام نیشکر و گلخانه های گلدهی و کشت بذر ایستگاه تحقیقاتی شماره یک و قرنطینه موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر بازدید کرد.

منبع توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار