زمینه عضویت کارکنان و بازنشستگان در تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فراهم شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 مرداد 1400 | 14:34 ب.ظ
زمینه عضویت کارکنان و بازنشستگان در تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فراهم شد با پیگیری امین ابراهیمی مدیرعامل و موافقت هیات مدیره، زمینه عضویت کارکنان و بازنشستگان در تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان فراهم شد.
زمینه عضویت کارکنان و بازنشستگان در تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فراهم شد
 
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی سهامدارن و اعضای هیات مدیره، فراهم نمودن بستر آسایش و رفاه کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌ های محترم آنان است. با در نظر گرفتن این دیدگاه تلاش حداکثری هیات مدیره، سهیم نمودن کارکنان و بازنشستگان در سودآوری مجموعه فولاد خوزستان است.
 
وی در ادامه گفت: از دیرباز یکی از دغدغه‌های کارکنان عضویت و سهام‌ داری در تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان بود. در سال های اخیر تلاش‌های بسیاری از سوی هیات مدیره برای تحقق این مورد صورت گرفت که تا به امروز به نتیجه دلخواه نرسیده بود. از آنجایی که اعتقاد داریم، برای دستیابی به اهداف مجموعه فولاد خوزستان، کارکنان باید با روحیه مضاعف و کمترین دغدغه در محل کار حاضر شوند، بر آن شدیم که شرایط عضویت دیگر کارکنان و بازنشستگان در این تعاونی فراهم شود. از این رو با حمایت کامل هیات مدیره و از طریق خرید باقیمانده سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه جنوب شرایط عضویت عزیزان را فراهم کردیم.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان  سرمایه‌گذاری‌های موفق تعاونی را نقطه‌ی عطف فعالیت این نهاد نام برد و افزود: تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان از بدو تاسیس تا به امروز علاوه بر ایجاد شرایط خرید کالا و خدمات برای اعضا، در شرکت‌های مختلف تولیدی و خدماتی سرمایه‌گذاری‌های ارزنده‌ای انجام داده است که نویدبخش روزهای درخشان برای اعضای تعاونی خواهد بود. سعی شده که عضویت کارکنان و بازنشستگان با در نظر گرفتن همه جوانب و سهولت انجام شود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار