صدور مجوز واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 مرداد 1400 | 10:46 ق.ظ
صدور مجوز واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا در خوزستان به گزارش کشاورزی پرس، دکتر عرفان مردانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز مجوز تزریق واکسن به افراد ۴۵ سال به بالا در خوزستان صادر شد و به زودی سامانه سلامت برای ثبت‌نام این افراد فعال می شود. وی افزود: رسیدن واکسیناسیون به گروه‌های سنی جوانان یعنی خداحافظی قریب الوقوع با کرونا لذا تا […]

به گزارش کشاورزی پرس، دکتر عرفان مردانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز مجوز تزریق واکسن به افراد ۴۵ سال به بالا در خوزستان صادر شد و به زودی سامانه سلامت برای ثبت‌نام این افراد فعال می شود.

وی افزود: رسیدن واکسیناسیون به گروه‌های سنی جوانان یعنی خداحافظی قریب الوقوع با کرونا لذا تا زمان واکسیناسیون عمومی باید بیشتر مراقب باشیم تا عزیزانمان را از دست ندهیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به واکسیناسیون افراد ۴۸ سال به بالا در استان گفت: خوشبختانه روند واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام بوده و روزانه چندین هزار نفر در شهرهای تابعه این دانشگاه واکسینه می شوند.

وی افزود: از واجدین شرایط درخواست داریم پس از ثبت نام در سایت salamat.gov.ir نسبت به دریافت واکسنشان اقدام کرده و تا حد امکان از تجمع در مراکز پرهیز کنند.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون بیش از ۴۳۰ هزار خوزستانی در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

منبع کاوش اخبار


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار