هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مرداد 1400 | 17:11 ب.ظ
هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ برگزار شد هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز و مدیران مناطق هشتگانه، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری اهواز برگزار شد. شهردار اهواز در این جلسه ضمن بررسی پیامهای مردمی به مدیران مناطق در خصوص رسیدگی به مشکلات مورد نظر شهروندان دستورات لازم را ارائه داد […]

هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز و مدیران مناطق هشتگانه، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری اهواز برگزار شد.
شهردار اهواز در این جلسه ضمن بررسی پیامهای مردمی به مدیران مناطق در خصوص رسیدگی به مشکلات مورد نظر شهروندان دستورات لازم را ارائه داد و از مدیرانی که پاسخگویی مطلوبی به شکایتهای مردمی داشتند، تقدیر بعمل آمد
وی در این جلسه از تخصیص بودجه برای برطرف کردن مشکل آبهای سطحی در شهر اهواز خبر داد و گفت: در سال جاری با تلاشها و پیگیریهای صورت گرفته از سوی شهرداری ، بودجه ای جهت رفع معضل آبهای سطحی به شهرداری اهواز اختصاص یافت.
نوشادی همچنین به سازمان ساماندهی مشاغل شهری جهت ساماندهی محلهای عرضه غیر مجاز دام دستوراتی را صادر کرد و این سازمان را موظف کرد تمامی مراکز عرضه دام را در یک منطقه بصورت متمرکز جهت نظارت بر بهداشت آنها و سهولت دسترسی شهروندان ، جمع آوری کنند.
شهردار اهواز در این جلسه بر تقویت سیستم دفع آبهای سطحی، ساماندهی نخاله های سطح شهر و گزارش هفتگی از نحوه ساماندهی این نخاله ها و نیز رنگامیزی بیلبردهای سطح شهر تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش هفتگی از روند اجرای مسائل مطروحه در جلسه شد.
در پایان این جلسه شهردار اهواز از برگزاری جشن غدیر در ورزشگاه تختی خبر داد و بر گرامیداشت این عید بزرگ به نحو احسن و فضاسازی سطح شهر همزمان با فرارسیدن این عید سعید تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار