بازدید قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از شهرک‌های صنعتی اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 10:04 ق.ظ
بازدید قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از شهرک‌های صنعتی اهواز قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور در استان خوزستان، از ۳ شهرک صنعتی در اهواز بمنظور ارزیابی روند تولید و موانع پیش روی بازدید بعمل آورد‌‌. به گزارش کشاورزی پرس  ” بابک دین‌پرست ” معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید […]

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور در استان خوزستان، از ۳ شهرک صنعتی در اهواز بمنظور ارزیابی روند تولید و موانع پیش روی بازدید بعمل آورد‌‌.

به گزارش کشاورزی پرس  ” بابک دین‌پرست ” معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، با حضور در شهرک‌های صنعتی شماره ۴،۳ و ۵ اهواز  از بخشی از واحدهای مستقر در این شهرک‌ ها بازدید نمود.

دین پرست با حضور در واحدهای صنعتی فولاد ماشین سازنده تجهیزات نفت و گاز و مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس تولید کننده میلگرد در جریان روند تولید این واحدها و موانع پیش روی اعم از نوسانات برق، تامین مواد اولیه، کمبود نقدینگی، عدم پرداخت مطالبات توسط صنایع کلان استان و … قرار گرفت.

واحد صنعتی فولاد ماشین مستقر در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز برای ۱۹ نفر با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز در حال فعالیت است.

مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس مستقر در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز نیز با ایجاد اشتغال برای ۱۴۰ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۹۱۱ هزار میلیون ریال در زمینه تولید میلگرد فعالیت می نماید.

در این بازدید، ” سید مهدی نیازی ” دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، ” فتحعلی محمدزاده ” معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیران استانی حضور داشتند‌.

منبع روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان،


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار