تفاهم نامه شیلات و اداره کل زندان های خوزستان منعقد شد

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 10:10 ق.ظ
تفاهم نامه شیلات و اداره کل زندان های خوزستان منعقد شد طی مراسمی، تفاهمنامه مشارکت و همکاری بین اداره کل شیلات خوزستان و اداره کل زندان های استان منعقد شد.  به گزارش کشاورزی پرس، پژمان پروین، مدیرکل زندانهای استان خوزستان، با حضور در این اداره کل، طی دیدار و گفتگو با فتح اله ابوعلی، تفاهمنامه همکاری امضا نمودند. مدیرکل شیلات خوزستان در حاشیه این نشست گفت: […]

طی مراسمی، تفاهمنامه مشارکت و همکاری بین اداره کل شیلات خوزستان و اداره کل زندان های استان منعقد شد.

 به گزارش کشاورزی پرس، پژمان پروین، مدیرکل زندانهای استان خوزستان، با حضور در این اداره کل، طی دیدار و گفتگو با فتح اله ابوعلی، تفاهمنامه همکاری امضا نمودند.

مدیرکل شیلات خوزستان در حاشیه این نشست گفت: این دیدار با هدف توسعه تعاملات بین ادارات و استفاده از ظرفیت های بین بخشی و ایجاد فرصت های اشتغال مولد برگزار شد.

ابوعلی، با بیان اینکه ایجاد اشتغال در زندان ها مستلزم همکاری و حمایت کلیه نهاد ها و سازمان هاست تصریح کرد: با اشتغال‌زایی می‌توان زمینه اصلاح و تربیت زندانیان را فراهم آورد.

وی، افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی شماری است و عدم استفاده صحیح از این ظرفیت ها به تهدید تبدیل شده است.

مدیر کل شیلات خوزستان، از انعقاد تفاهمنامه مشارکت و همکاری بین اداره کل شیلات  خوزستان و اداره کل زندان های خوزستان خبر داد و یادآور شد: در راستای فراهم سازی بسترهای مناسب برای رونق تولید در حوزه آبزی پروری و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی با ایجاد زمینه های اشتغال، حمایت و توانمندسازی شغلی زندانیان واجد شرایط و خانواده های آنان از طریق ایجاد مهارت در زمینه شیلات، این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

ابوعلی، محورهای مهم این تفاهم نامه را استفاده بهینه و کارآمد از ظرفیتهای مشترک این دو دستگاه اجرایی، همچنین 

اجرای دوره ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف آبزی پروری با رویکرد کارآفرینی و تولید با صدور گواهینامه مهارتی، بهره مندی مددجویان از تسهیلات خوداشتغالی در زمینه شیلات مطرح کرد. 

گفتنی است، در این مراسم، گندمی، رئیس گروه آموزش و ترویج شیلات خوزستان، آقایان ایگدر و مکوندی از مدیران اداره کل زندانهای استان خوزستان نیز حضور داشتند و طرفین در این دیدار بر افزایش سطح همکاری دو جانبه در قالب تفاهم نامه منعقده در راستای اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کردند.

منبع روابط عمومی شیلات خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار