خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد اشتغال و تولید است

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 09:54 ق.ظ
خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد اشتغال و تولید است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت های اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی است. به گزارش کشاورزی پرس، “بابک دین‌پرست” در جلسه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان که دیروز ۸ مردادماه در […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت های اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی است.

به گزارش کشاورزی پرس، “بابک دین‌پرست” در جلسه ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان که دیروز ۸ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش‌بینی شده در سفر به خوزستان، رسیدگی و بررسی مشکلات مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی در خوزستان بود.

 وی افزود: پس از بازدیدی که امروز از شهرک های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ در اهواز انجام شد، جلسه بسیار خوبی برای حل مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان برگزار کردیم.

دین‌پرست ادامه داد: این نشست تخصصی با حضور همه دستگاه های اجرایی خدمات رسان از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، مخابرات، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور تصریح کرد: ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده در خوزستان وجود دارد که همه مشکلات آن ها امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همه دستگاه‌های خدمات رسان با هماهنگی بسیار خوبی که با یکدیگر دارند، قول همکاری داده اند تا همه موارد مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی در خوزستان را تعیین تکلیف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به بحث توسعه دو شهرک صنعتی در خوزستان بیان کرد: خوشبختانه با واگذاری زمین برای توسعه شهرک های صنعتی شماره ۳ و ۵ در اهواز موافقت شده و قرار است کارهای نهایی این تصمیم، پیگیری و انجام شود.

وی در خصوص بحث راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز گفت: راه و شهرسازی موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده و قرار است سازوکار مربوطه برای اجرای این طرح نهایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور اظهار کرد: در بحث تامین آب و برق شهرک ها و نواحی صنعتی قول هایی داده شد است تا مشکلات در این زمینه حل شود. امیدواریم با تصمیم‌گیری‌ها و مصوباتی که امروز خواهیم داشت، بسیاری از مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان حل شود.

دین‌پرست با بیان اینکه خوزستان امروز بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد ظرفیت‌های اشتغال و راه‌اندازی واحدهای تولیدی است، گفت: امروز در خصوص واحدهای تعطیل موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان نیز تصمیم‌گیری‌هایی انجام شده است و آن دسته از واحدهایی که با راه‌اندازی مجدد آن‌ها بیشترین اشتغال را خواهند داشت، موانع و مشکلات‌شان احصاء و در راستای فعال سازی آن ها اقدام شود.

منبع روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار