بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از روستای سید حسن شهر الهایی

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 11:22 ق.ظ
بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از روستای سید حسن شهر الهایی رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور در روستای سید حسن شهر الهایی، ضمن دیدار و گفتگو لا اهالی، به بررسی مشکلات و مسائل موجود در این روستا پرداخت. به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از مسئولان گروه های جهادی با حضور در روستای سید حسن از توابع شهر […]

رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور در روستای سید حسن شهر الهایی، ضمن دیدار و گفتگو لا اهالی، به بررسی مشکلات و مسائل موجود در این روستا پرداخت.
به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از مسئولان گروه های جهادی با حضور در روستای سید حسن از توابع شهر الهایی از نزدیک به بررسی مشکلات و مسائل موجود به ویژه مسئله تنش آبی در این روستا پرداخت و پس از دیدار چهره به چهره با اهالی روستای سید حسن و شنیدن مشکلات آنان، دستورات لازم در جهت تسریع در رفع مشکلات و مسائل این روستا را صادر کرد.
وی در جریان این بازدید گفت: چنانچه طی این بررسی‌ها، مسئله‌ قضایی مشاهده شود، حتما وفق مقررات با افرادی که در این زمینه سهل انگاری کرده اند، برخورد خواهیم کرد و قول می‌دهیم که به عنوان دستگاه قضایی در استان مطالبات بحق مردم را با جدیت پیگیری کنیم.
رئیس دادگستری خوزستان در ادامه افزود: مردم مطالبی را بیان کردند که همه آنها باید بررسی و پیگیری شود اما مشکلات موجود در این روستا تنها به آب ختم نمی‌شود و مشکلات دیگری مانند پرورش دام نیز وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: قطعا برای اهالی این منطقه آب آشامیدنی و همچنین آب برای پرورش دام ضروری است، چون دوام روستا‌های این منطقه به دام آنهاست و این مهم باید تامین بشود.
در ادامه اهالی روستای سید حسن ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری خوزستان در بین اهالی این روستا، خواستار پیگیری مستمر دستگاه قضایی برای رفع مشکلات و کمبودهای این روستا شد.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار