دیدار مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان و شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 10:49 ق.ظ
دیدار مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان و شرکت فولاد خوزستان رییس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان و هیات همراه با مدیر و جمعی از مسئولان واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان دیدار کردند. به گزارش کشاورزی پرس، این دیدار با حضور گروه ۵ نفره از دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان خوزستان به ریاست رحیم قاسمیه رئیس دانشگاه و با استقبال جعفر […]
رییس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان و هیات همراه با مدیر و جمعی از مسئولان واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان دیدار کردند.
به گزارش کشاورزی پرس، این دیدار با حضور گروه ۵ نفره از دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان خوزستان به ریاست رحیم قاسمیه رئیس دانشگاه و با استقبال جعفر جنامی‌نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، سید رضا هاشمی زاده رییس ارزیابی و توسعه منابع انسانی و حمید شفعتی رییس آموزش‌های تکمیلی شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۰ در دفتر مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد.
رحیم قاسمیه رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در این دیدار گفت: آموزش های کوتاه مدت و برنامه های فرهنگی – آموزشی می‌تواند در دستور کار مرکز علمی کاربردی فولاد خوزستان قرار داده شود.
وی از اعلام آمادگی برای کمک به شرکت فولاد خوزستان در زمینه مقابله با تحریم ها سخن گفت.
جعفر جنامی نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و رئیس مرکز علمی کاربردی شرکت فولاد خوزستان در نشست یاد شده با توضیح مختصری درباره عملکرد واحد آموزش و توسعه منابع انسانی و مرکز علمی کاربردی این شرکت، گفت: واحد آموزش و توسعه منابع انسانی با اتخاذ رویکرد نوین برگزاری آموزش های مجازی، تهدید ناشی از محدودیت های کرونا را به فرصت تبدیل نموده و در سال نخست اجرای این رویکرد، به ضریب نفوذ ٩٠ درصد در ارائه آموزش های متنوع به جامعه بزرگ فولاد خوزستان دست یافته است که در این زمینه برای سایر واحدهای تولیدی کشور الگو می باشد.
گفتنی‌ است،‌ در پایان این دیدار رییس و مسئولان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان خوزستان با همراهی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی و رییس ارزیابی و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان از آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی و بخش‌های تولیدی شرکت بازدید میدانی نمودند.
منبع شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار