واکسیناسیون فولاد مردان و فولاد زنان ادامه می یابد

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 10:51 ق.ظ
واکسیناسیون فولاد مردان و فولاد زنان ادامه می یابد دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل لحظاتی قبل در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن اعلام این خبر، افزود: به محض صدور مجوز تزریق واکسن برای افراد ۴۰ ساله فراخوان لازم صورت خواهد گرفت. به گزارش کشاورزی پرس وی با اشاره به استقبال بی نظیر و رضایتمندی همکاران از راه اندازی مرکز اختصاصی […]
دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل لحظاتی قبل در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن اعلام این خبر، افزود: به محض صدور مجوز تزریق واکسن برای افراد ۴۰ ساله فراخوان لازم صورت خواهد گرفت.
به گزارش کشاورزی پرس وی با اشاره به استقبال بی نظیر و رضایتمندی همکاران از راه اندازی مرکز اختصاصی واکسیناسیون در شرکت فولاد خوزستان گفت: در هفته گذشته حدود ١٨٠٠ تَن از همکاران در این مرکز واکسینه شدند که انصافا بی نظیر و با ارزش است و با لطف خدا و حمایت مدیرعامل محترم این مرکز، تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و واکسیناسیون همه همکاران فعال خواهد ماند. 
دکتر مخبر دزفولی با اعلام پیشتازی شرکت فولاد خوزستان در تزریق واکسن به افراد ۴۵ سال گفت: حفظ سلامتی کارکنان اولویت اول مدیریت ارشد سازمان و همه ماست.
قائم مقام مدیرعامل در پایان این گفت و گو این حرکت ارزشمند را مدیون لطف خدای متعال، حمایت هیات مدیره و مدیرعامل محترم و همراهی بی سابقه همه معاونت ها و مدیران شرکت دانست و از این همگرایی مقدس قدردانی کرد.
منبع شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار