اختصاص ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های جامع فاضلاب ۴ شهر خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1400 | 11:53 ق.ظ
اختصاص ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های جامع فاضلاب ۴ شهر خوزستان  مهرداد نیکو رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: در بودجه امسال ۸۷۸ میلیارد تومان برای طرح‌های جامع فاضلاب شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اختصاص یافته است. او افزود: اعتبار صندوق ملی توسعه برای طرح جامع فاضلاب که ۵۰۰ میلیون یورو بوده، ابلاغ شده است که با بودجه ۸۷۸ میلیارد تومانی امسال می‌تواند زمینه ساز حرکت […]

 مهرداد نیکو رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: در بودجه امسال ۸۷۸ میلیارد تومان برای طرح‌های جامع فاضلاب شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اختصاص یافته است.

او افزود: اعتبار صندوق ملی توسعه برای طرح جامع فاضلاب که ۵۰۰ میلیون یورو بوده، ابلاغ شده است که با بودجه ۸۷۸ میلیارد تومانی امسال می‌تواند زمینه ساز حرکت خوبی در انجام طرح‌های فاضلاب گردد.

نیکو بیان داشت: ۲ تفاهم نامه با بانک‌ها برای اجرای ۲ طرح فاضلاب در خوزستان انجام و این تفاهم نامه‌ها را دولت تضمین کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اشاره به تصویب و تخصیص اعتبار یک هزار و ۱۱۵ میلیارد تومانی برای موضوع تنش آبی و خشکسالی استان تصریح کرد: باقی مانده پرداخت این مصوبه، خسارت‌های سیل ۹۸ بوده که ۹۳ درصد این مطالبات پرداخت و فقط ۷ درصد آن باقی مانده است که بزودی پرداخت می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار