امسال بیش از ۳ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز تولید شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1400 | 11:55 ق.ظ
امسال بیش از ۳ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز تولید شد به گزارش کشاورزی پرس خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۳ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۳۴ مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید شد که این میزان تولید، افزایش ۷.۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است. او با اشاره به اینکه میزان تولید برق این نیروگاه در […]

به گزارش کشاورزی پرس خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۳ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۳۴ مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید شد که این میزان تولید، افزایش ۷.۶۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

او با اشاره به اینکه میزان تولید برق این نیروگاه در تیرماه امسال، ۹۰۳ هزار و ۳۷۰ مگاوات ساعت بوده است، افزود: در ۴ ماهه نخست امسال متوسط تولید لحظه‌ای ۲۳۶ مگاوات و کارکرد واحد‌های تولیدی این نیروگاه ۱۳ هزار و ۲۱۷ ساعت بوده است که به ترتیب رشد ۶ مگاواتی و ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته اند.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار