دیدار مدیرعامل با مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مرداد 1400 | 10:23 ق.ظ
دیدار مدیرعامل با مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک دیدار کرد. به گزارش کشاورزی پرس، امین مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با همراهی غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان این شرکت، روز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ با مدیرعامل و کارکنان شرکت‌ چند وجهی فولاد لجستیک دیدار […]
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک دیدار کرد.
به گزارش کشاورزی پرس، امین مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با همراهی غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان این شرکت، روز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ با مدیرعامل و کارکنان شرکت‌ چند وجهی فولاد لجستیک دیدار و گفت و گو کرد.
 
در این دیدار علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک گزارشی از عملکرد قابل توجه این شرکت در چهارماه نخست سال ۱۴۰۰ و همچنین روند اثربخش فعالیت ها  بر زنجیره تامین مواد اولیه فولاد خوزستان ارائه نمود.
 
در ادامه امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، روند رو به رشد تامین و ارسال مستمر و به موقع مواد اولیه نظیر سنگ آهن و کنسانتره به شرکت فولاد خوزستان را مثبت ارزیابی نمود و از زحمات بی وقفه و شبانه روزی مدیریت و کارکنان این شرکت قدردانی نمود.
 
وی خاطر نشان کرد: کارایی و پتانسیل شرکت فولاد لجستیک بهینه است. حمل و ارسال مواد اولیه و محصول شرکت فولاد خوزستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع در دستور کار شرکت چند وجهی فولاد لجستیک قرار گیرد.
 
ابراهیمی افزود: به منظور اهمیت بازار سرمایه، بسترسازی های لازم جهت ورود شرکت فولاد لجستیک به فضای بورس نیز فراهم گردد.
 

 هدف از تشکیل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، حمل و نقل مواد اولیه و تامین سنگ آهن و کنسانتره از معادن برای مصرف شرکت فولاد خوزستان و فولاد شادگان می باشد که در حال حاضر این حمل و نقل به صورت ریلی، جاده ای و دریایی انجام می گیرد.

منبع فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار