رهبر انقلاب: امیدواریم این سرآغاز برای ملت ایران مبارک باشد

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مرداد 1400 | 11:52 ق.ظ
رهبر انقلاب: امیدواریم این سرآغاز برای ملت ایران مبارک باشد  این مراسم نشان دهنده آرامش و سکینه حاکم در کشور است و هم نشانه وجود تنوع گرایش ها سیاسی است. به گزارش کشاورزی پرس، حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌ اظهار کردند: اولا بایستی از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت […]

 این مراسم نشان دهنده آرامش و سکینه حاکم در کشور است و هم نشانه وجود تنوع گرایش ها سیاسی است.

به گزارش کشاورزی پرس، حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌ اظهار کردند: اولا بایستی از خداوند متعال تشکر کنیم که این توفیق را به ملت ایران عنایت کرد تا توانستند یک بار دیگر این حرکت کاملا پرمعنای انتخابات را که نشانه مردم سالاری دینی است، با موفقیت انجام دهند.

ایشان بیان کردند: به رئیس جمهور محترم دولت دوازدهم و همکارانشان خسته نباشید می گوییم و برای آقای رئیسی و همکارانشان طلب توفیق و عنایت ویژه می کنیم. امیدواریم این سرآغاز برای ملت ایران مبارک باشد

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: این مراسم نشان دهنده آرامش و سکینه حاکم در کشور است و هم نشانه وجود تنوع گرایش ها سیاسی است.

 این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری و به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است.

این خبر تکمیل می شود.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار